Nak AWARD ....

Salam semua,..

Hari ni Ummi ziarah blog Mak_Ngoh_Selamoh....Ummi mmg suka baca entry dr blog beliau..Tak sangka la plak Mak Ngoh nak memberi award kpd followernya...tak kira plak tu blogger baru ke atau blogger lama...Ummi ni kira berbesar hati la ye,,,nak terima award ni memandangkan Ummi ni masih baru dan muda lagi di alam blog ni...
Terima Kasih tak terhingga la ye buat Mak Ngoh Selamoh


Mak Ngoh Selamoh mintak la ummi ceritakan 3 perkara yang ada dlm blog beliau.....
Jadi di bawah ni Ummi senaraikanlah 3 perkara yg menarik kat dlm blog ni ye :

1)Blog Mak Ngoh ni ada byk cerita2 yg menarik utk dibaca iaitu mengenai kisah peribadinya sebagai seorang Guru yg gigih mengajar di Sabah...Mak Ngoh sanggup mengajar anak didiknya walaupun jauh perantauan.
2)Banyak ilmu 2 agama boleh dibaca drpd blog Mak Ngoh...Amat berguna dan boleh dijadikan rujukan..
3)Ummi suka baca entry mengenai sosial yg ada didalm blognya...banyak berita 2 terkini..macam baca newspaper la plak...

Jadi dgn hati yg amat ikhlas ni Ummi pun nak kasi la plak award ni kepada SEMUA FOLLOWER Ummi...tp dgn syarat memenuhi kriteria seperti di bwh ye ;

Peraturan -:
1) Bila dah baca entri ni dan anda masukkan award di blog anda, itu tandanya anda follower yang paling setia...

2) Sila tinggalkan jejak jika anda telah mengambil award ni yer sebab akan ada award lagi spesel akan menyusul untuk anda.

3) Buat link untuk pemberi award.

4) ceritakan 3 perkara apalah yang ada di blog yang beri anda award ni.

Last but not least...terima kasih sekali lagi buat Mak Ngoh Selamoh..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petang tadi pekena pengat pisang..

Homemade mulberry kordial...

Kerabu sardin pembuka selera..