Posts

Showing posts from 2012

Thanks again to Pn .Rozita.

Image
Assalam,...

Thanks again buat Pn Rozita,...neighbour sebelah umah ummi....ermmm apalagi masih menempah kuih daripada ummi.
Kali ni Pn.Ita  tempah 100 biji apom beras..yg dibawanya sebagai bekal utk bercuti baru2 ni...So bg yg suka makan apom yg camgini...mehlah tempah kat ummi...100 biji tak mahal,..ummi ambik dlm harga RM 36 sahaja....




Apom beras dlm dua kaler (merah dan kuning)...sedap dimakan ngan nyior,...

Soft Fondant Cake - Hantaran perkahwinan

Image
Assalam,..

Tadi ummi ada mengepost hantaran perkahwinan yg ummi bikin hari tu....ini plak adalah kek yg ditempah untuk dijadikan hantarannya....Tema kaler semestinyalah seperti tema kaler hantaran tersebut....Pink kaler lah.....
Berat kek ni lebih kurang dlm 3 kilos...ermmm berat jugaklah....apa2 pun bg sesiapa yg menginginkan kek seperti ini...silalah membuat tempahan di fb page ummi ; CiptaRasaUmmi ye...




Soft fondant Cake (theme : pink) Chocolate moist cake with strawberry filling..

Hantaran Perkahwinan Saiful & Zurina (25 Dec 2011)

Image
Lama sungguh tak mengupdate blog.....Sooorrrryyyy yg teramat....sibuk jugak kebelakangan ni....tapi apa2 pun ummi akan tetap mengepost story2 yg dah terlewat n terkini...

Kat bawah ni adalah tempahan hantaran perkahwinan yg ummi terima pd Dec tahaun lalu.....Tema kalernya pink...Hantaran drpd pihak lelaki (Saiful) kepada pihak perempuan (Zurina)....Tak terlewat lagilah Ummi nak ucapkan Selamat pengantin baru...Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa...



Beg tangan

Alat alat kecantikan

Kain pasang

Bekas buah

Bekas cincin

Bekas sireh junjung (sorry ummi terlupa plak nak ambik gambar sireh yg tlh digubah)

Kek (soft fondant kek yg dibikin sendiri oleh ummi...)