Posts

Showing posts from September, 2010

Salam Syawal..Ummi masih ada...

Image
Salam Syawal buat semua,..
Rasa rasanya dah dkt satu bulan Ummi tak bersiaran kat alam blog ni ye....Ntah...pasai apa Ummi rasa cam tak dak benda ja nak di updatekan...Tapi apa2 pun rasanya masih sempat kot Ummi ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin buat semua sahabat2 Ummi....tak kira yg dekat ka...atau yg ada nun jauh di sanaa... Sejak dekat2 nak Syawal hari tu...Ummi mmglah teramat sibuknya sehinggakan tak sempat nak mengupdatekan blog ni...Malah pada hari raya hari tu pun Ummi tak sempat ambik sekeping pun gambaq hari raya buat tahun ni...uuwwwaaa..sedih la jugak...Ummi dan En Hubby masing2 tertanya2..kenapalah tak ambik gambaq raya....Yalah...Ummi rasa sibukkkk sesangat kot...Last2 Ummi cakap kat En Hubby,..tak pa lah nanti raya haji kita ambik la...Frust tak terkira la jugak...org lain masing2 ltk gambaq raya kat fb la...blog la...tp Ummi...hampeh...TAPI...Ummi nak tayang la jugak gambaq kuih raya Ummi buat semua...Jadilah...takdak gambaq posing memosing U…