Al-Fatihah....


Salam sahabat2 Ummi..

Alhamdulillah,..jumpa lagi ya kita di alam maya ni...setelah hampir 3 hari Ummi tak bersiaran kat sini...Bukannya apa ya sahabat2 Ummi..3 hari sebelum ni ,...Ummi mmg sibuk la sesangat...sebab Tok Ummi yg disayangi dah pun kembali ke rahmahtullah pada 28 Julai 2010 bersamaan 14 Syaaban 1431....di pagi nisfu syaaban lagi....Sibuk tu bukan sibuk apa pun tapi sibuk dok ada kat umah Mak Ayah Ummi di SP...Tolong apa yg patut ...ya lah kan..selalunya lps selesainya hal pengebumian,....nak tolong buat kenduri lagi...Kalau kita sebagai anak tak tolong sapa lagi nak tolong kan...tambah2 Ummi ni tak bekerja,..lebih baik la..huloq2 tenaga skit kan...lain la saudara2 Ummi yg bekerja..mmg tak berupaya...Apa2 pun alhamdullillah semuanya berjalan ngan lancar...Doakanlah arwah Tok Ummi semoga dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama org2 beriman AMIN..
Bagi saudara2 Ummi yg ada membaca blog ni,...rajin2 lah kita sedekahkan Tok Al Fatihah...Semoga arwah Tok pergi dgn aman...
Kalau Tok tak dak..Ummi pun mungkin tak dak di dunia ni..
Buat Mak Ummi,..semoga tabah dan redho dgn pemergian ibunya yg tersayang.....

Comments

Popular posts from this blog

Kerabu sardin pembuka selera..

Homemade mulberry kordial...

Petang tadi pekena pengat pisang..