My little princess....


Yuhhu...
Jumpa lagi yek...saja Ummi nak ltk n3 ni..Tadi masa solat Maghrib..Ummi terharu ngan telatah dan keletah anak dara Ummi yg sorang ni...Nur Damia Maisarah...Bukannya apa,..org kalut nak solat,..dia pun kalut nak solat jugak...Kalut la dia pakai telekung ngan ambik sejadahnya..Tak mau solat ngan Ummi plak tp nyong..nyong ..jln masuk bilik abang2..nak solat di bilik ni katanya...
Selesai aja solat diambilnya buku...konon2 nak baca Yassin la....Ni tengoklah camna rupanya Damia ye...Layannn...

Nur Damia Maisarah


Sesudah selesai solat Maghrib..


Cuba tengok apa yg dipegang Damia,..Konon2 tengah baca Surah Yassin tu...


Eeeee...buruknya gigi Damia....Itulah Ummi cakap dah..no..no..sweet...


Macam ustazah pulak Ummi tengok..Yelah..Ustazah kenit..

Comments

  1. Rindunya tgk adeq mia....huhuh..nnt ummi bgtau dia...acu blk nnt bole adeq mia solat jemaah dengan acu...ehehehhe :)

    ReplyDelete
  2. comei si ustazah kenit ni lah.. :)

    ReplyDelete
  3. Acu: Mia cakap;Tunggguuuu
    Yat:Kecik ni mulut pun boleh tahan jugak wooo

    ReplyDelete
  4. comey la princess ummi...ummi,bila2 mumme nak singgah tengok resepi kek pisang ummi yg ada potongan pisang tu yek...kek biskut marie hari tu dh try,sedap...

    ReplyDelete
  5. bleh jd ustazah macam makngah dia..babyyyyyyyy

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kerabu sardin pembuka selera..

Homemade mulberry kordial...

Petang tadi pekena pengat pisang..