Yang pertama...



Ha...seperti yg dijanjikan...ni la anak sulung Ummi...Namanya Muhammad Nur Faris....Dah berumoq 10 tahun dah...jadi Faris dah darjah 4 la sekarang...Orangnya tak la besaq mana...haluih ja org Kedah kata...kecik ja...minat tu mmg la suka main bola...tp sifat anak Ummi ni...dia suka mencuba....apa aktiviti yg ada kat sekolah tu..kalau boleh semua dia nak masuk...tak padan ngan orang..tp kalau mencuba benda yg baik Ummi tak kisah...jgn yg tak elok na..abang...
Abang adalah panggilan dia la oleh adik2...Abang ni kalau bab berkawan plak...mmg la cepat mesra...senang dapat member..jd tak sombong la...itulah serba sikit pasai Faris...
Nantikan yg kedua plak ya....

Comments

  1. hahhaha...faris ni kalo nak minta tolong senang sket..tak perlu bodek sgt..tp kalo dia nak something tu tak payah la nak ubah pikiran dia..dogil botul...eh mcm acu dia ke?hahahhaha

    ReplyDelete
  2. betoi tu acu...kalau dia kata yg tu,..kena yg tu la..tak yah bodek camna pun..pendirian dia tetap jugak...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petang tadi pekena pengat pisang..

Homemade mulberry kordial...

Kerabu sardin pembuka selera..