SELAMAT DATANG 2011


Assalamualaikum w.b.t.......



Lebih kurang seminggu Ummi tak mengupdate blog ni...Bukannya apa..kekadang tu idea tak mau nak dtg...lebih2 lagi penyakit LAZY masih melanda Ummi...Ya lah kan..musim cuti sekolah dah nak sampai penghujungnya.....jadi mcm2lah nak di settlekan.....Bila idea ada dan pic2 dah disnap,..masalah plak tak mengizinkan...hehehe....
Berjumpa kita mlm ni...bukannya apa,..Ummi nak ucapkan SELAMAT DATANG 2011 dan SELAMAT TINGGAL 2010....whuaa....macam2 dah berlaku dan terjadi pada tahun lps....dan azam yg ingin dicapai pun masih tak tertunai tunai lagi...Jadi azam Ummi utk tahun baru ni 2011,..nak sambung blk apa yg belum dilaksanakan pada tahun 2010.....Macam mana plak ngan rakan2 blog Ummi....
Dengan kesempatan ini jugaklah Ummi nak ucapkan TERIMA KASIH buat semua rakan2 blog Ummi yg rajin berblogwalking ke blog Ummi, dan yg rajin mengomen blog yg tak seberapa ini pada tahun 2010...Anda masih menjadi sumber inspirasi Ummi utk terus berblog....Dan dengan peluang ini jugaklah ,..Ummi ingin MEMOHON MAAF jika ada tersilap kata dan terkasar bahasa sepanjang Ummi berblogging pada tahun 2010 yg lalu...Sedih la pulak...hmm..hmm...Jangan lupa utk datang lagi menjengah blog Ummi yg tak seberapa ini pada tahun ini...2011....Buat semua,...apa yg dinukil di dlm blog ini adalah sekadar berkongsi pendapat,..hobi dan aktiviti Ummi aja..jgn ada yg tersinggung dan bukanlah Ummi nak menunjuk2 ye...
Oklah..panjang lebar sgtlah Ummi berleter kat sini...bukannya apa...hanya sebagai permulaan baru blog Ummi di tahun baru ini....Last but not lease...WELCOME 2011 and WELCOME GUYS TO CINTAKASIH UMMI-UMMI.BLOGSPOT.COM

Comments

Popular posts from this blog

Petang tadi pekena pengat pisang..

Homemade mulberry kordial...

Kerabu sardin pembuka selera..