Kurma Daging....hidangan hari ini..


Assalam,...

Hari2 jenuh memikiorkan nak masak apa utk hidangan lunch...tambah2 kena ikut selera anak2 yg lebih kurang memilih jugak seleranya...especially Faris...kalau tak kena gaya selera dia,..maka tak makan nasilah dia hari ini....Kalau Danish,..masak pi lah apa pun ,..sentalnya seperti biasa..makan tetap makan janji kenyang....same goes to Damia....
Selera ummi....lagi senang...apa pun tak kisah..kalau nasi panas ngan ikan goreng dan sambal belacan pun dah menyelerakan..mau2 boleh tambah sepinggan lagi tau....tapi kalau hari2 cam tu boleh jemu jugak kann hehehe...
So dgn sukacitanya ummi hari ni masak Kurma daging...as u all know...anak2 ummi mmg suka makan masak kurma ni..ya lah tak pedas....Selalunya buatkan depa kurma ayam...ermm kali ini tukaq selera pulak...kami makan kurma daging...




Nak tau resepi kurma ni cam mana..cuba tgk ini.resepinya sama aja cuma tukarkan isi nya saja...

Comments

Popular posts from this blog

Kerabu sardin pembuka selera..

Homemade mulberry kordial...

Petang tadi pekena pengat pisang..