Gulai udang a.k.a Kari udang


Assalam member2 semua,..

Mai kita lunch ngan Gulai udang...Nilah menu utk hari ni....Gulai udang a.k.a kari udang ni memang sedap di makan ngan nasi putih,nasi beriani,nasi kandaq ermmm apa lagi ye,...aahhh roti pun boleh jugak...
Ni faveret En Hubby ummi....kalau bab kari2...gulai2...mmg En Hubby sukalah...nak kata mamak bukan mamak tp apa jenis kari pun dia bedal...
Kalau ummi plak,..menu kari ni kalau dimakan ngan sambal belacan cicah ngan ulam ermmm satu pinggan pun tak cukup hehehe.....
Letih jugak nak memikior apa yg nak dimasak utk lunch hari ni....bukannya apa,...biar masak tu...boleh dimakan oleh semua kat umah ni...kalau tak penat aja masak...
Hari ni korang makan apa ye....hihihi..tak tahu nak masak apa...boleh la ambik idea ni utk esok....




Gulai udang

Comments

Popular posts from this blog

Kerabu sardin pembuka selera..

Homemade mulberry kordial...

Petang tadi pekena pengat pisang..