Nasi lemak ummi....


Assalam...

Mai kita layan makan nasi lemak di hari cuti ini.......Ummi terasa nak buat nasi lemak plak ...tu yg bertungkus lumus jugak utk menghasilkannya....hehehe.....cam ngidam la plak....ngidam ke.....kah..kah...kah.....oh tiiiidaaakkkkk...
Sebenaqnya...nasi lemak ni simple dan mudah...masak nasi lemak utk breakfast merangkap lunch sekali...hehehe...tu yg ummi kata ia simple n senang....Jadi ummi tak yah dah pikir nak masak utk lunch kan..hehehe...



Apa yg ada dlm nasi lemak ummi ni.....ermm ada ikan bilis goreng,telur mata,ayam goreng kunyit,hirisan timun dan sambal bilis.......ni pun dah cukup mengenyangkan dan boleh membuatkan kita lena panjang...hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

Petang tadi pekena pengat pisang..

Homemade mulberry kordial...

Kerabu sardin pembuka selera..