Ha..ha..ha..kek besday sendiri bikin..ok le tu...


Salam blogger,....

Wah...wah....hari ni besday Ummi la....hepi pun ada,..not so hepi pun ada...apasal ek...yelah umur dah bertambah...tp iman bertambah ke tak???...insyaAllah ingin mencapainya setinggi mana yg boleh....Hepi dan bersyukur kerana sehingga saat ini Allah masih panjangkan umur Ummi...dah 34 tahun rupanya Ummi ni ye....lagi 6 tahun...oh my god...become 40 la...Beringat2lah wahai Ummi Aslina...
Tak ada apa yg spesel pd hari ni....yalah..tak ada menu yg istimewa buat dihidangkan buat family tapi yang paaaliiingggg tak disangkanya ialah....En.Hubby membawa balik kek besday buat Ummi dgn surprisenya...wahhh terujalah Ummi dan terkezut pun ado...mau taknya...Ummi sebenarnya dah prepare kek besday sendiri....Jadi hari ni kira Ummi potong dua biji kek la...class gitu...cam artis la plak...potong byk2 keks......hehehehe......Tiada apa yg dpt diucapkan..hanya ngan ucapan terima kasih tak terhingga buat En.Hubby yg masih mengingati besday Ummi...
Untuk menampakkan jugak ada sambutan besday,...Ummi buat la jugak jamuan kecil2lan buat family Ummi aja ye...Ummi goreng la nasi sebagai pelengkap menu.....jadilah kan....Alhamdulillah rezeki tu.....



Ha..ha..ha...kek ni Ummi yg bikin...kek besday sendiri bikin...ok tak...Sebenarnya teringin nak makan kek carrot..lama tak buat...jadi Ummi buat la sempena besday Ummi...



Cantik tak dekonya....malu pun ada ni..yelah...dekonya tak sekemas mcm beli kat kedai almaklumlah..belajaq tak pakai cikgu camgini lah jadinya...kalau chef2 kat luaq ni tgk mesti terbahak2 tgk kek ummi deko ni....anyway...jadilah kann..utk makan sendiri..hehehe...



Taraaa...nilah kek yg disurprise oleh En.Hubby...kaler merah lagii...kaler faveret dia tu sebenaqnya..hahaha....kek ni ..kek sponge...kek yg Ummi bikin tu kek carrot...Terima kasih bebyklah buat En. Hubby ku sayang.....ingat jugak besday Ummi yg umurnya dah ber++++++



Utk menampakkan hari ni ada sambutan besday ...jadi Ummi buatkan nasi goreng sebagai tambahan...En.Hubby kan baru aja blk keja..dah tentu lapor...jadi jamu makan nasi goreng ni ngan keks jadilah....ok le tu kan...kan...



Wah2......keks besday Ummi la....mengalahkan erra fazira ngan siti nurhaliza la plak...byks keks dipotong..hehehe....



Inilah jamuan kecil2lan family Ummi...Gambar2 yg Ummi postkan ni bukannya nak menunjuk2 kat semua ye...saja nak kongsi cerita apa yg terjadi hari ni.....Selamat melayanlah entry ni....

Comments

  1. Meriah... 2 kek tuu hehe...happy birthday ye :-)

    ReplyDelete
  2. tak tiup lilin ker ?? ish.. macam takutt aja tengok umur kita ni kan? Yus ni byk lagi benda/perkara belum tercapai.. sempat ke idak nak buat semua tu.. Anyway, happy besday As..

    ReplyDelete
  3. eynda:ermm...tak termakan...nasib baik kasi gak kat jiran...tq ye eynda
    Mumme:tqvm ye...wish dr perantauan ni...
    Yus:Cikgu Yus,...ermm dah tuo dah nak tiup2 lilin ni....maluuu...insyaAllah,..masih ada waktu...ok dak hg tgk kek aku ni..aku malu la kat hg...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kerabu sardin pembuka selera..

Homemade mulberry kordial...

Petang tadi pekena pengat pisang..